Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

joi, 17 februarie 2011

5 zile

Nu am mai scris de mult. Nici eu nu stiu de ce , poate am fost prea ocupata cu noul joc , cu noul semestru de la scoala. Cine stie? Cat timp aici era liniste si pace afara era un chin. Ziua indragostitilor ma va prinde singura iarasi , mda 14 februarie a trecut dar mai exista 24 . Vreau sa trec si peste aceasta data si sa ma bucur de intoarcerea primaverii. Dar mai e pana atunci.Aum stau si ma gandesc la zilele ghinioniste din 5 zile
Notele mediocre s-au invartit in jurul materilor , iar cand au ametit s-au prabusit la istorie si ramana. Auzind de < lenea> mea de a invata parintii mai mi-au transformat capul intr-o agenda in care incap toate notitele posibile.  Nu a trecut decat o zi si calculatorul meu a primit vizitatori care il suparau, iar de ciuda  nu a mai vrut sa functioneze. Un doctor i-a alungat vizitatorii iar acum calculatorul ma lasa sa-mi scriu gandurile pe o pagina alba din blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu