Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

marți, 19 aprilie 2011

Iti place sa stai aici?

Iti place sa stai aici?
Esti ca la tine acasa nu-i asa? Te-ai cazat in inima mea de multi ani iar acum cand eu m-am saturat de prezenta ta nu mai vrei sa pleci.
Oare cine te-a adus aici?
E raspunsul pe care il caut dar nu pot sa-l gasesc. Vreau sa pleci din viata mea si sa nu te mai intalnesc niciodata. 
Oare cer prea mult?
As vrea sa pot sa fac ceva sa te scot de aici , dar nu reusesc . Am incercat atatea lucruri pentru a te uita incat nu mai stiu ce sa fac.
Te urasc! Desi poate ca nu ai nicio vina. In anii trecuti multi isi bateau joc de mine caci te pastram in inima. Am rausit sa trec peste acele momente cu mare grautate stingand jarul din inima mea. Iar acum o scanteie a aprins din nou acel jar. Se vede cat de mult iti place sa stai in inima mea .
Nu mai vreau sa fiu batataia de joc pentru cei din jurul meu. Asa ca tac. Nici macar mamei nu-i pot spune .
Cine stie ce ar crede , dara i-as spune ca fiica ei aproape <perfecta> adaposteste jarul din inima care e aproape vesnic.
Iti place sa stai aici? Probabil te simnti bine in inima mea si te bucuri cand ma trezesc noaptea ca gandul la tine si ca nu ma comunic cu prietenele mele si mai ales cu mama. As vrea sa-mi raspunzi la intrebarea:
Iti place sa stai aici?

Un comentariu: