Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

duminică, 7 august 2011

Oare ma placi si nu stii cum sa mi-o spui?

Intalnire cu prietena mea . Bineinteles daca e sfarsit de saptamana trebiue sa te imbraci mai su stil. Cel putin asa cred si cum e cald afara mi-am luat o rochita frumoasa care imi arata silueta. Trec prin fata casei lui si il vad. Parca era un fotomodel . Avea niste muschi superbi pictati de razele soarelui , parca eram intr-un vis. Dar ca orice vis frumos ce se termina repede mama lui apare in peisaj. Iar eu imi continui drumul. I-am observat privirea ce ma alaliza si zambetul tau care imi spunea:
Mai stai te rog nu pleca!
Era acelasi zambat pe care mi-l adresa la liceu iar eu indragostita de alt baiat nu-i raspundeam. Dar buzele lui nu ziceau nimic de parca erau inghetate . Dar acum e prea tarziu . Anii de liceu nu mai exista pentru el .Iar facultatea il v-a rapi intr-un alt oras. Iar eu ma intorc la fanteziile mele cum sa uit un Fat-Frumos care ma protejeaza cu un zid de piatra care nu poate fi spart de ceilalti.
 Dar cine stie poate ca privirile noastre se v-or mai intalni. Si zidul de piatra poate ca v-a fi spart chiar de tine
daca iti faci curaj si imi spui ce ai de gand sa faci cu mine. Pana atunci eu v-oi astepta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu