Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

duminică, 17 octombrie 2010

spin adanc

gata nu mai vreau ! mi-a ajuns!  ai patruns in inima mea precum un spin intr-o floare . de ce nu vrei sa ma parasesti , sa-ti cauti alta victima? zi de zi ora de ora  ma gandesc la tine. gandul  tau imi frange inima: spin adanc  ce esti.  cartea inimii in care se afla amintirile este umpluta cu picaturi de sange . iti place sa ma vazi suferind spin adanc ce esti? aflat in inima ma schimbi in fiecare zi intr-un inger negru scufundat in cosmaruri, sperante desarte . nu mai pot sa traiesc asa! trebuie sa iesi din inima mea! clipele din viata mea nu pot sa ti le daruiesc tie. m-am departat de lumea reala  aflandu-ma intr-o lume imaginara daruita de spinul adanc  aflat in inima mea. vreau sa ma intorc sa redevin ce am fost . incetul cu incetul ma v-oi lupta sa te scot din inima mea spin adanc ce esti  !      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu