Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

scoala elevilor medii

suna clopotelul. prima ora pedagogie. intra profesoara si incepe predarea noii lectii. toate bune si frumoase pana cand nu intelege  cuvantul <<functie>> . se termina lectia.  profesoara intreaba:
ati inteles lectia?
ddddddddaaaaaaaa!!! raspund cei mai buni elevi
ok atunci maine dam lucrare din aceasta lectie .
se termina orele. isi ia la revedere de la bff  care sunt premiante.
acasa incearca sa inteleaga cuvantul , dar nu reuseste.
incepe o noua zi. a doua ora pedagogie test. intra profesoara si incepe testul. i se pare usor dar pe foaia de test apare cuvantul <<functie>> . rezolva testul in afara de un exercitiu .
in weekend incepe distractia cu bff. s-a organizat o serata cu clasa. danseaza cu bff, iubitul
zilele au trecut si  ora de pedagogie se iveste . isi vede nota :7 e multumita oarecum , dar stie ce s-a intamplat . dupa terminarea orelor bff o intreaba:
de ce ai luat nota asta ca tu intelegi pedagogia?
pai am fost ocupata cu tinuta pentru serata. 
dddddddddddaaaaaa, asa e ai avut o tinuta intecabila 
multumesc: cu un zambet sters 
dar adevarul era altul , << nu vreau sa recunosc : ca nu am inteles un cuvant bff ar rade de mine. ele inteleg totul ; sunt perfecte . daca as fi spus adevarul m-ar exclus din cercul de prieteni. chiar si asa sunt pe cale sa fiu exclusa>> gandea in sinea ei , << data viitoare am sa iau 10 la pedagogie , acum stiu ce am de facut>>
 si  pleaca spre casa alaturi de bff

5 comentarii: