Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

marți, 30 noiembrie 2010

sfarsit de toamna

 La revedere iti spun.   In aceste trei luni am avut parte numai de schimbari.
Am intrat in sala de clasa a liceului  spunandu-mi <Hei imi amintesc de tine anul trecut terminaa anii de generala acum e un nou ince put bun venit in anii de liceu> . Mi-am legat prietenii noi , dar niciodata n-o sa-i uit pe cei vechi . Intr-o vineri am fost din nou impreuna pentru cateva ore ci mi-au intrat in suflet.  Am inceput sa uit o dragoste neimpartasita ce imi otravea sufletul.Acum la sfarsit de toamna sunt alta persoana m-am dezvoltat( maturizat) si iti multumesc pentru asta buna mea prietena toamna. Acum imi pare rau ca pleci dar te astept cu mult drag la anul.Cine stie ce surprize imi va aduce sora ta iarna.

      
                                                                                                                                 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu