Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

marți, 3 mai 2011

Blocaje

             Vi s-a imtamplat si voua? POate ca da dar cu siguranta nu ca si mie. Cand ma gandesc ca ieri timp de 3 ore eram cu caietul in fata si invatam sau cel putin asa credeam pentru 2 teste importante.Orele au trecut si a venit timpul pentru primul test. Imi pregatesc foaia si creonul pentru subiect. Intra profesoara si ne dicteaza subiectele. 
Usor! Doar asta se auzea in mintea mea. Dar cand sa ma apuc sa scriu parca in mintea mea nu mai exista nimic . Totul era pustiu. Parca intr-o fractiune de secunda cineva mi-a schimbat creierul. Emotiile au inceput sa-mi controleze mintea de [parca se credeau stapanii lumii. Ma simnteam ca un orb care asteapta o raza de lumina, iar din fericire cateva raze apareau si dispareau iar incet incet foaia se umplea de litere si cifre. Testul s-a terminat iar cand am aflat raspunsurile gresisem problemele iar teoria era aproximativ bine . Atunci am simntit un gol in stomac pentru prima data. 
Nici la al 2-lea test nu a fost mai bine aceleasi emotii ramase de la primul test , acelasi creier schimbat acelasi blocaj. 
Nici nu veau sa ma gandesc la note certuri cu parintii si profesorii pe tema DE CE NU AI INVATAT?! iar raspunsul meu va fi am avut un BLOCAJ.
 

Un comentariu:

  1. Da chiar se poate intampla, sincer si mie mi s-a intamplat de vreo doua ori, este din cazua fricii pe care o ai pentru ca te gandesti cum o sa fie, ce o sa vadea. Sincer sfatul meu care si merge, cel putin la mine, nu te mai stresa. Gandeste-te in felul urmator: am invatat, deci ceva ceva tot o sa stiu si nu are cum sa imi dea din ce nu am invatat,deci sigur o sa fac in proportie de 70% pe putin. Daca ai emotii creierul se blocheaza, inceraca sa gandesteti pozitiv. Mult succes.

    RăspundețiȘtergere