Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

duminică, 26 iunie 2011

Concluzia din primul an de liceu

Gata scoala de o saptamana. 
Oare chiar a trecut asa de repede? Parca nu-mi vine sa cred. Si ce sperante imi faceam acum doua saptamani ca am sa iau macar o mentiune si la sfarsitul saptamanii aveam a 8-a medie din clasa. De ciuda nu am mers ultima zi la scoala. Dar am avut motive intemeiate .
Iar  acum ma tot gandesc ce am sa fac in vacanta . Simnt ca-mi pierd prietenele si ca am sa ma plictisesc o vara intreaga. Nu stiu daca e vina mea sau a lor; poate ca anul acesta de liceu ne-am indepartat unele de celelalte.  Nu prea inteleg ideea in care anii de liceu sunt cei mai frumosi. Pentru mine a fost un an mai greu decat cel din clasa a 8-a. Iar acum imi e frica de clasa a 10-a mai ales ca profa` de peda ne-a intentionat ca trecem printr-o faza de maturizare . Dar pana atunci incerc sa ma bucur de vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu