Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Cei partu muschetari

Amintirile raman mereu in sufletul nostru . Am fost patru fete foarte diferite , dar aventura ne-a unit . La scoala radeam , ne certam si ne impacam. Merau eram impreuna la momentele grele Imi amintesc cu drag Ziua minerului  filmele vizionate impreuna , cercul de pictura , corul , cea mai frumoasa excursie cu parfum de vanilie si putin flirt , certuri si impacari.
TOTI PENTRU UNUL SI UNUL PENTRU TOTI
Acum drumurile ni se despart si ma doare. In sufletul meu e tristete , o lacrima amara imi umezeste obrazul. Dar o sterg incercand sa ma stapanesc de alte lacrimi. Amintirile imi raman i suflet , ma-ti ajutat mult cand ceilalti ma mintiau. Cu ajutorul vostru am devenit puternica . Nu  v-oi uita niciodata certea pe care am scris-o impreuna , care v-a ramane in suflet CEI PATRU MUSCHETARI , versiunea feminina

Un comentariu: