Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

miercuri, 8 septembrie 2010

Tradare sau.........o greseala

         Inceput de august. Totul era perfect.Soarele stralucea ca un zeu protector pe cerul albastru. <<Vai nu!  Am intarziat,daca se supara pe mn? Sper ca nu ,este sora pe care nu am avut-o nicodata.>> Dar nu s-a suparat ,este o adevarata prietena .Mereu ma ajuta la nevoie. Printre blocurile prafuite , incalzite de soare ne plimbam voioase .. Nu aveam nici o grija : 2 pasari tinere care zboara incercand  sa atinga cerul. De multe ori o alta pasare ni se alatura ,mai jucausa decat noi. Cele 2 prietene  vorbeau zilnic , se intalneau des si la festivale. A 3-a prietena(mai veche pentru mine) se certase cu prietena ei. M-a rugat sa stau cu ea in banca la inceputul scolii. Am stat pe ganduri cateva zile si am acceptat . CEalalta prietena a fost de acord, asa mi s-a parut , dar era confuzie.
   Prima zi de scoala a venit .Intelegerea a fost aprobata. Dupa 2 saptamani unele colege au remarcat o greseala din partea mea << Cum ai putut sa faci asa ceva ! Stai cu ea in banca numai pentru note! Lasa ca stim noi!!!>>
Ma deranja cumplit si vorbeam cu prietene mea daca nu se supara << Nu! Totul e ok!:D>> Dar nu era asa .In mintea ei nu stia ce sa creada. In pauze vorbeam cu toate 3. Dar in ore numai cu colega de banca.Cele 2 pasari se departau una de cealalta. Iar colegele ma  enervau << Vreau sa inceteze o data! Nu le intereseaza pe ele ce fac eu>> Timpul trecea si a venit sfarsitul anului , am trecut cu bine de examene , dar eu si colega mea de banca ne indepartam incetul cu incetul. (mai ales in excursia cu clasa). Acum eu si prietenele mele suntem la profile diferite. Iar cele 3 pasari au in fata drumuri diferite. Numai acum mi-am dat seama ce greseala am facut . Nu stiu ce cred prietenele despre mine. Iar colegele au avut dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu