Hi

Aceasta e lumea mea : o carte deschisa tuturor

miercuri, 1 septembrie 2010

Uu nou anotimp un nou inceput

Este prima zi de toamna. Afara norii cenusii  au acoperit cerul; iar frunzele copacilor incep sa-i paraseasca. Se vede ca locuiesc la munte deoarece vara s-a sfarsit . Un nou anotimp incepe si odata cu el si etapa liceului . Este ince vacanta dar eu ma gandesc la liceu. Nu ar trebui sa-mi fac griji deoarece cunosc profesorii si fiecare sala de clasa . Mi-e teama de ceva ,nu de noii colegi pentru ca pe cativa ii cunosc si (la prima vedere ) sunt foarte draguti . Poate ca mi-e teama de prietenia unui baiat. Acum doi ani cineva mi-a facut mult rau ( este vorba de o fata care s-a dat drept baiatul pe care il placeam ; vorbind cu mine pe mess pe un aidiu fals ; in cele din urma am aflat de la colege) , de atunci mi-e frica sa mai vorbesc cu baieti pe mess. Baiatul a aflat si el , iar de cate ori il vad ma departez de el . In vacanta nu l-am prea intalnit dar la scoala il vad aproape zilnic, Chiar nu stiu ce sa fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu